معرفی ویژگی جدید چت‌جی‌پی‌تی

 

ربات هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی اکنون می‌تواند جزئیات مکالمات را به خاطر بسپارد تا چت‌های مفیدتری ارائه دهد.

 

اپن ای آی، شرکت سازنده چت‌جی‌پی‌تی، اعلام کرده است که آزمایش توانایی این ربات گفت و گو را برای به خاطر سپردن جزئیات مکالمات کاربران آغاز کرده است. این ویژگی باعث می شود کاربران مجبور نباشند اطلاعات را تکرار کنند و به چت بات کمک می کند تا مکالمات مفیدتری را برای ارائه تجربه کاربری بهتر انجام دهد. این شرکت از این توانایی به عنوان حافظه چت‌جی‌پی‌تی یاد می کند.

حافظه چت‌جی‌پی‌تی به دو صورت عمل می کند: اول، ربات چت می تواند جزئیات را از مکالمات دریافت کند. به عنوان مثال، اگر با گفتن نام همسرتان از او بخواهید تا برایش یک پیام تبریک بنویسد نام همسرتان را حفظ می کند و برای دفعه بعد به نام او اشاره می کند. دوم، می توانید از چت بات بخواهید چیز خاصی را به خاطر بسپارد. برای مثال، می‌توانید از آن بخواهید که به یاد داشته باشد که ترجیح می‌دهید مطالب را به صورت بولت بندی شده بخوانید. بنابراین، دفعه بعد که از او بخواهید موضوعی را توضیح دهد، مطالب را در آن قالب به شما ارائه می دهد.

می‌توانید از ربات چت بخواهید مواردی که در حافظه اش است را فراموش کند یا آن موارد را از صفحه تنظیمات حذف کند. اگر نمی خواهید از ویژگی حافظه چت‌جی‌پی‌تی در هر مکالمه ای استفاده کنید، می توانید این ویژگی را به طور کلی از تنظیمات غیرفعال کنید.این شرکت در حال حاضر، ویژگی حافظه برای تعداد محدودی از کاربران ارائه کرده و اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی را به صورت گسترده‌تر عرضه می‌کند، وجود ندارد.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.